E-laj !

september.

Publicerad 2011-11-25 09:45:04 i Allmänt,

på tok för sent upplagt.. jag vet... men så äre ibland. 
Iaf.... I början av september skadade jag min hand, så illa att den behövde opereras. detta resulterade att jag blev sjukskriven en hel månad... kan ni gissa vilken?.. jo september. och september var en månad med förbannat bra väder=) så här är lite bilder ni kan kolla på om ni vill.
det blev en promenad genom Grünerlökka ner till Blå med den här damen=)
vi hamnade här .
sen gick vi över bron för att komma till blå
då kom vi till en gata som var någons...
sen blev Sofia fast bakom lås å galler.
på ryes kan man dansa till lets twist again =)
moahahaa det är kul där.
om man vill göra annat kan man dricka kaffe ur termos med den här pricken :)
eller åka till sandvika med Lukasz =D
sen fylllde damen i mitten år! i september vart de varmt.
så varmt att man kunde ha shorts!
nu ska ut å åka! brumm brumm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

E-laj

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela