E-laj !

oslo med sommar

Publicerad 2011-08-14 15:47:38 i Allmänt,

Hej alla. sommaren har varit lite regnig här i oslo.. men den har även haft sina dagar med sol.. så här kommer lite bilder från våra lyckliga dagar=)


denna söta tjej och jag tog en gång en härlig fika på grünnerlökkas gator=)



sen tog jag, ola, johan och sundén en lite utflykt till denna plats! helt perfekt dag!

glada pöjkar!!

ola dricker kaffe i plastglas.. =)

jag gillar han!

sommar!!!!




detta i sin tur är  fån en  afterwork med drömstugeflickorna martina å sofia! meget trevlig kväll.




här e en bild från då vi var på upptäcktspromenad i området där vi bor. denna gång hittade vi en gungande bräda!!
den döh!=)




sen var jag en helg i sveige, där jag spenderade en kväll med den här underbara tösaen=)

ja det var en otroligt skön sommarkväll!!!




under tiden jag var hemma så hann bomben explodera i oslo..=( så när jag kom tilbaka så deltog vi minnesparaden <3 det var mycket fint.



några dagar senare var det promenad i slottsparken med linda för att komma till en buss 30 som tog oss till bygdöy.

där tof vi ett härlig kvällsdopp och blåste såpbbblor=) Linda var bra på det!




dagen efter åkte vi till en ö som hette kalvöya för att bada å fiska middag. här e stinken och maasing!

olas vän Erik var o hälsade på så han fick också åka med =) trevlig pöjk alltså!

frank och maasing njöt av solen!

det gjorde vi också <3




ibland när det regnar ute kan man hälsa på i drömstugan och blåsa bubblor genom fönstret!

linda e söt!

sista bilden får bli på the dreamteam!!!!
over and out.

Kommentarer

Postat av: Nico

Publicerad 2011-08-14 23:10:53

fan vad mysigt ni har det.. saknar oslo, får komma upp å hälsa på nån gång snart antar jag! :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

E-laj

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela